voorbereidend werk - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kees Veer - WaarBenJij.nu voorbereidend werk - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kees Veer - WaarBenJij.nu

voorbereidend werk

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

25 April 2008 | Nederland, Groningen

Hallo beste lezers (zijn die er nog na een radiostilte van een half jaar??),

het is weer tijd om mijn waarbenjij site nieuw leven in te blazen. Het afgelopen jaar heb ik weer hard gestudeerd en leuke tripjes naar Berlijn en Kopenhagen gemaakt, maar volgende week begint het echte reizen weer. Althans, werken is meer op mijn activiteiten van toepassing, want volgende week begint mijn veldwerkseizoen, en de aftrap is Oekraïne! Net als vorig jaar zullen we daar een maand veldwerk verrichten onder het genot van koolsoep en goedkope vodka. Daarna ga ik veldwerk doen in Italië en als alles goed gaat, daar ook mijn onderzoeksstage volbrengen. Al met al ben ik 6 maanden de hort op, dus een goede reden om deze site weer een kick-start te geven.
Deze week nog even de laatste prikken halen en al mijn kleren wassen en dan hoop ik dat het eerstvolgende bericht vanuit het prachtige Chornomorskoe zal zijn! Jullie horen van mij,

Toedeledokie,

Kees

  • 25 April 2008 - 12:57

    Gonne:

    Hi schat, leuk om van je te horen ! We zijn natuurlijk razend nieuwsgierig naar je belevenissen en meer.
    Wij wensen je een fatastische 6 maanden toe en verwachten je daarna wel weer eens in Dalem.
    Lieve groet,
    Jaap en Gonne

  • 25 April 2008 - 16:08

    Peter:

    Eet je buikje maar rond met de koolsoep en de goedkope wodka

    Dat etentje in Groningen hou je nog tegoed en dan heb je tenminste al een ondergrondje.

    Alle succes
    Tante Katrien en Ome Peter

  • 25 April 2008 - 22:43

    Paul Eg:

    Kees,
    Altijd blijven knalleh, en als je nog een tussen stop wilt maken in Den Haag, dan ben je natuurlijk altijd welkom!

    Toet loeter,

    Paul

  • 27 April 2008 - 08:01

    Thea:

    we hangen weer aan je lippen!

  • 18 Mei 2008 - 09:25

    Wannes:

    je beleeft een wel een hoop

  • 19 Mei 2008 - 07:25

    Chris:

    Dit mag dan een kickstart zijn, maar je krijgt de motor niet echt aan de praat, he. Vertel eens wat vertellen over mensenetende teken en Oekrainse maffioso. Tot over een paar week!

    Chris

  • 19 Mei 2008 - 18:57

    Paul:

    Zit je nog op de tekst van een nieuw Yalta akkoord te broeden of zo, dat je tussen Kiev en Rome wilt ondertekenen met het viertal Theodore-Winston-Josef-Kees ? Die andere drie zijn dood hoor !

  • 20 Mei 2008 - 19:18

    Wannes:

    Keshie! Beterschap voor jou gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Kees

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 25425

Voorgaande reizen:

05 Mei 2011 - 05 Juni 2011

borneo

23 Februari 2010 - 22 Maart 2010

Jordanie en India

01 Augustus 2003 - 01 Augustus 2009

Studeren en veldwerk

05 Januari 2009 - 05 Januari 2009

Australie met Paul

Landen bezocht: