Vertrek naar Italië - Reisverslag uit Francavilla Marittima, Italië van Kees Veer - WaarBenJij.nu Vertrek naar Italië - Reisverslag uit Francavilla Marittima, Italië van Kees Veer - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Italië

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

22 Juni 2007 | Italië, Francavilla Marittima

Ha vrienden,
Na 3 weekjes Nederland is het weer de hoogste tijd voor wat veldwerk. Italië is ditmaal de locatie. De eerste drie weken wordt er gesurveyed in Francavilla Marittima in Calabrië, de laatste twee weken ga ik meehelpen op het ijzertijdgrafveld van Crustumerium. Wederom ben ik erg gemotiveerd, ook al waren de voorbereidingen op deze reis ook niet optimaal. Mij wacht na dit veldwerk een fijne beurt bij de tandarts en kaakchirurg. Bij eerstgenoemde voor een wortelkanaalbehandeling, bij de ander om vier verstandskiezen te laten verwijderen. Er is kans dat de toestand in mijn mond escaleerd maar dat merk ik vanzelf. Nu moet alleen de tas nog gepakt worden en gaan we morgen om 06:00 op naar het 20 graden warmere zuiden van Italië. Daar vandaan zal ik verslag uitbrengen, hopelijk worden er weer mooie avonturen beleefd. Tot dan,
Kees

• 22 Juni 2007 - 23:22

Paul:

Gewoon kaken op elkaar zetten en door bijten. Als dat niet helpt; stap dan over op de Italiaanse Grappa, gooi een fles of wat achter je kiezen en je merkt er niks van.
    Succes met het werk op het veld.

Paul vanuit Bangkok

• 23 Juni 2007 - 11:21

Toon:

Kees! Groeten aan Melone and zet em op.

XXX

• 23 Juni 2007 - 12:23

Wannes:

dat zou niet zo fijn zijn kees, als je veel pijn krijgt. Als je dan maar niet gaat huilen, want dan denken alle bella italiano meisjes dat je een beetje mietje bent! en dat moeten we niet hebben! Graafse en tot later! Kusjes!

• 24 Juni 2007 - 10:58

Mariëlle:

Hee Kees.Gaat vast goedkomen met dat wortelkanaal. Veel succes maar weer en in Italië zijn de meisjes donker. En als je ze niet kunt vinden: ze zitten achter HEEEELE grote zonnebrillen.Ciao. Tante vanuit Cuba

• 28 Juni 2007 - 14:57

Wannes:

Lekker aan het graven?

• 01 Juli 2007 - 14:45

Tante Katrien:

Ha die neef erg leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je aktiviteiten je hebt wel goed en snel doorgegraven van uit de Krim zo naar Italy wat zijn nou nog afstanden van daag de dag.Succes vanuit Lansingerland

• 02 Juli 2007 - 09:30

Chris:

Senior Banderbeer, anders laat je even weten dat je ook een waarbenjij.nu hebt...ik zal straks even de rest van je blogs lezen, moet zo eerst ontbijten:) Verstandskiezen laten trekken klinkt in ieder geval bijzonder goed!

• 03 Augustus 2007 - 08:05

Papaul:

heeft als oude tropendokter nog eens naar deze gebitsfoto gekeken: zoals ik vorige maand al meldde zou die van linksonder wel wat last kunnen geven: de trekrichting is belemmerd en daarom was het dus gisteren bikkelen en hakken. Met een beetje geluk gaan die twee er aan de rechterkant in ene ruk uit. Fukfef met je herftel fandaag en de komende dagen!