Nettuno - Reisverslag uit Nettuno, Italië van Kees Veer - WaarBenJij.nu Nettuno - Reisverslag uit Nettuno, Italië van Kees Veer - WaarBenJij.nu

Nettuno

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

26 Juni 2008 | Italië, Nettuno

Hallo allemaal,
wederom een kort berichtje, een langer bericht volgt snel. Evert, wees gerust, geen tanden kwijt hoor ;-). Maar wel de beurs voor Perugia gekregen dus visite in de maand augustus is zeer welkom aldaar. Ik ga nu weer tekenen maar kom later met een boeiend verhaal vol zon, archeologie, vrije tijd en ander leuks. Eerst ga ik een relax weekend tegemoet met Cecilia, die ook in Italie aan het opgraven is en waarmee ik heerlijk ga daten in Rome! Tot snel, alles gaat goed en het is bijna 40 graden, hoppaaa!!
Kees

• 26 Juni 2008 - 21:03

Wieke:

Kees, doe je wel even je best? En de groeten aan Cecilia? Hier alles goed. Elma en ik gaan 15 weken graven in Eelde. Geen Crusty maar wel een dikke vette ijzertijdnederzetting, en dat op fietsafstand van Helpman. Verder was ik in Berlijn, daar heb ik het Nederlands voetbal in een jeugdsoos ten onder zien gaan. Vertel ik je nog een keer. Kus, W.

• 28 Juni 2008 - 09:15

Adrine:

HA DIE KEES NOU DAT VOLGEN VALT NIET MEE ALHOEWEL NU WEER MACARONI
    SUCCES MET DATEN IN ROME
    WAT EEN STUDIE ZEG DAT OPGRAVEN GROETJESSSSSSSSS

• 06 Juli 2008 - 07:43

Thea:

Gisteren Hans Teeuwen gekeken met Dat dan weer wel. Moest even aan je denken met je belofte voor een boeiend verhaal. Ken je de sketch? Leerling voor leraar geschiedenis: boeiend! boeiend! boeiend! ga door! boeiend! interessant! boeiend! boeiend!
    Kortom: het mag wel écht boeiend worden!