Vertrek - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Kees Veer - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Kees Veer - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

03 Mei 2007 | Oekraïne, Kiev

Morgen vertrekt het vliegtuig naar de Oekraïne. Een spannende en interessante veldwerkperiode staat voor de boeg. Vanuit Nederland kan ik alleen maar gissen hoe het er zal zijn. Ik ben erg benieuwd en zal de geinteresseerden op de hoogte houden van de vorderingen. Vooralsnog hoop ik op een goede vlucht en voor het thuisfront een goede afloop van oma Veer.

• 06 Mei 2007 - 08:19

Thea:

Ha Kees, bedankt voor je smsbericht dat je veilig bent aangekomen in Symph... Ben ook zeer benieuwd naar je eerste ervaringen in Chrom..... en de beschreven pensionhoudster. Hier alles onder controle. De wezen Veer zijn zeer eensgezind in het regelen van een mooie uitvaart. Het worden nog drie bijzondere dagen. Liefs!

• 06 Mei 2007 - 13:17

Wannes:

begin me toch een beetje een buiten beentje te voelen zonder BLOG! nerd! Heb je het lekker daar? hier gaat t goed!

kusjes!