pinnacles - Reisverslag uit Brunei, Maleisië van Kees Veer - WaarBenJij.nu pinnacles - Reisverslag uit Brunei, Maleisië van Kees Veer - WaarBenJij.nu

pinnacles

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

12 Mei 2011 | Maleisië, Brunei

Alweer een bericht?? Jaja, het is feest! Ik heb namelijk Cecilie bij de mani/ pedicure gedumpt want die heb ik de afgelopen 3 dagen door de jungle gesleurd. Of trouwens, maar 2 dagen want een van de dagen was het Cecilie met de meeste energie en volharding. We zijn in het Gunung Mulu National park geweest, zoals eerder gezegd bekend vanwege zijn grotten en bergen. Daar hebben we grotten bezocht en een driedaagse 'trek' naar the zogenaamde pinnacles gemaakt, een bizarre vorm van karstvorming! Ontzettend zwaar, prachtige onverstoorde jungle en slapend in een 'camp' waarvoor we zelf ons eten mee moesten nemen. De beklimming van de pinnacles was zwaar, beide moeders krijgen een hartaanval bij het zien van de fotos en het zwemmen in de rivier na afloop erg lekker. Dus nu zere benen en een koud biertje, which is good.
morgen naar het kleine sultanaat Brunei, waar we neusapen gaan bekijken en van daar vast wat meer berichten. Nu even met de benen omhoog ontspannen want de afgelopen dagen waren een prestatie van jewelste. Tot later en proost!

• 12 Mei 2011 - 10:12

Gonne Drabbe:

Dank je voor je verslag. Ik geniet ervan!
    lieve groeten aan Cecelia

• 12 Mei 2011 - 10:56

Toon:

Explain:
    karstvorming
    igler

• 12 Mei 2011 - 13:27

Thea:

Voorlopig Ben ik te relaxed voor een hartaanval en ben ik blij dat jullie dit deel achter de rug hebBen, "née hoor, we hebben alle enge dinged geskipt" m'n zolen! Ben benieuwd naar het volgende verslag. Veel liefs vanuit singapore.

• 12 Mei 2011 - 18:36

Chris:

Karstvorming is sowieso mooi! Veel plezier bij de neusapen en groeten aan Cecilie!