winterslaap - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Kees Veer - WaarBenJij.nu winterslaap - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Kees Veer - WaarBenJij.nu

winterslaap

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

09 Februari 2011 | Denemarken, Kopenhagen

*kuch-kuch* even al het stof van mijn waarbenjij pagina af slaan. Hallo, dat is bijna een jaar geleden. De tering, de winter hier in Denemarken is koud en lang en best wel donker maar vandaag ben ik voor de eerste keer sinds een paar maanden naar werk gefiets zonder de noodzakelijkheid van lichten dus voor mij is de winter nu over. Nu zijn ook de tickets geboekt voor nieuwe avonturen.
Eerst een maand naar Rome om te werken (nieuw kantoor in Italie) en te studeren om mijn archeologie kennis bij te houden. Rome is vast heel mooi in maart. Ik verblijf op het Deens onderzoeksinstituur, alwaar Cecilie van februari tot mei woont.
Daarna in mei een maand naar Borneo. Daar gaan we van de westkant van het op twee na grootste eiland van de wereld naar de oostkant reizen. Beetje apen kijken, bergen beklimmen, snorkelen, je kent het wel. Dat wordt gaaf en daarom probeer ik mijn waarbenjij ook even een heel erg noodzakelijke reanimatie te geven.
Jullie horen van me.

  • 09 Februari 2011 - 09:49

    Peter :

    Goeiemorgen Kees. Kom je ook nog naar Nederland het komend jaar? Dan plannen we een familieuitje.
    Peter en Adrine

  • 10 Februari 2011 - 13:04

    Gonne Drabbe:

    De lente zit in de lucht; nog even volhouden.
    Ik kijk uit naar je volgende niet soffige verslag! Heb je al een reis naar Dalem geboekt? vergeet dat je visum niet.
    Lieve groet, ook voor Cecilia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

borneo

apen kijken

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2011

Bergen beklimmen is best zwaar

12 Mei 2011

pinnacles

07 Mei 2011

Borneo

09 Februari 2011

winterslaap
Kees

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 25427

Voorgaande reizen:

05 Mei 2011 - 05 Juni 2011

borneo

23 Februari 2010 - 22 Maart 2010

Jordanie en India

01 Augustus 2003 - 01 Augustus 2009

Studeren en veldwerk

05 Januari 2009 - 05 Januari 2009

Australie met Paul

Landen bezocht: